Just nu är det lite kaos hemma hos Avenymamma.
I morgon direkt efter arbete åker vi upp mot Stockholm för min systers student, poolparty samt min bästa väns Bröllop. Väldigt mycket ska ej (!) glömmas, planeras och inhandlas (ja, det blir lite sista-minuten-köp i morgon). Av någon anledning är lillens väska perfekt packad medans mina kläder och skor fortfarande ligger utsprida över matbordet, golvet och soffan. Wish me luck!

Ps. Det slog mig att jag nog är rena motsatsen till Engla som planerade sin packning ordningsamt och noga flera veckor i förväg för hennes familjs resa. Kanske har jag en del att lära!
INGRID W

hihi lycka till :)

Christine

Jag ska också på bröllop i helgen. Det blir lite sista minuten köp för min del med, haha. Hoppas du får det fint i Stockholm! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress