26 april 2011

NEW IN



Jag kan villigt erkänna att jag totalt glömt bort att HM:s Fashion Against Aids kollektion
 kom till butik i dag (eller slå vad om att de tidigarelagt släppet några dagar). Tur att min fina assistent påminde så jag hann springa till butik direkt efter jobbet. Fick i alla fall tag på ett par väskor och en tischa så jag blev nöjd.

Nu blir det tillbaka till lite balkongmys- värmen verkar vara här för att stanna!

Fashion Against AIDS by HM
elin.r

jätte konstig att du alltid få tag i alla grejer du vill ha utifrån en kollektion. minns när du var i spanien förra året och du hade kläderna redan hängandes i din skåp då...?

så gör inte som du bara springer förbi och köpa dom som alla andra, samma med lindex kvällen... ståg du i kö och allt? mh..

Avenymamma

AVENYMAMMA SVARAR: Självklart får jag stå i kö som alla andra på speciella events även om jag har en inbjudan. Fashion Against AIDS kollektionen säljs dock som vanligt i de flesta HM butiker (och på nätet)från och med i dag så dit kan alla gå som vill- det fanns tidigare i kväll fortfarande ganska mycket kvar faktiskt.



Var det gäller förra årets kollektion så fick jag tyvärr inte tag i något i Sverige men blev lycklig av att komma till Spanien en vecka senare och se att där fanns nästan hela kollektionen kvar i alla storlekar. Det var alltså inte så stort tryck där som här hemma- I bland ska man ha tur!



Mvh Avenymamma

INGRID W

jag klickade hem den mintgröna tröjan från nätet :)

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Åh jag har också glömt bort...! Måste kika in på H&M imorrn då, skulle vilja ha en såndär onepiece-kopia - ser såå sköna ut att gå i därhemma.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress