16 september 2010

LOOKING FOR: LONG LENGHTS

MODE



Just nu känner jag mig sugen på en lååååång kofta
att bära med boots och släpande halsduk i den friska höstluften. Lillen och jag sticker ner till lekparken nu och skulle han råka somna efteråt så tar jag mig nog en sväng på stan och letar efter något liknande ovan. Vad känner ni, är ni sugna på långa längder?

kimono cardi, shakuhachi
frida

Jag kör på min Rodebjer-kimono, längre än så ser bara fjantigt ut på en kortis som jag.

Jessica - by mom bloggen

Passar inte heller i för långt, ser ut som en smurf, haha. Men snyggt på långa personer!

Emma

Topshop har en lång kofta.

Anna

Men ja vet, så fint! Leter secondhand och tycker de funkar bra på kortisar me.

Jag kort=tänker absolut norpa en när jag hittar en!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress