Absolut inget nytt på modehimlen men jag går verkligen i gång på alla dessa snörkängor. Jag har ju mina Whyred från förra året och så vintagefyndet från i år men är sjukt sugen på ett par Dr Martens-liknande typ dessa samt ett par All Saints. Hur många behöver jag? Dum fråga.

(Som ni förstår har jag fullt upp här på location men självklart har jag förberett lite inlägg till er. Ska dock försöka visa er lite pics i morgon, det är verkligen en upplevelse... Sov gott!)

pics; Avenymamma, All Saints,  dinsko
mamsen

Älskar dig! Hoppas att allt går bra där borta för er.Pussipusspuss!

djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

NININIE

Är oxå riktigt sugen på ett par!

Alice

Nu var det länge sedan man hörde av dig, hur är det med dig? Hoppas allt är bra. :)



kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress