14 mars 2010

SOHO DAY

ALLMÄNT







Då var årets första uteserveringshäng avklarat. Lite kallt men vad gör det med en varm latte i handen och sköna plädar runt benen. Vi svängde även förbi Zara och jag slog till på ett par leggings som tydligen ska vara perfekta enligt min vän Emma. Hon brukar ha rätt när det kommer till kläder så jag följde hennes rekommendation, ni får troligtvis se dem på redan i morgon.

häng på stan med goda vänner
Martina

Sv: Från nelly stämmer bra. Jag snodde en bild på din blogg & länkade dej på min blogg. Hoppas det var okej annars tar jag bort den?

Hemmakatten

Hej!

Fin blogg du har. Du får en Sunshine Blog Award från mig!

http://hemmakatten.blogg.se/2010/march/sunshine-blog-award-1.html

Elsa

låter alldeles underbart att kunna sitta på en uteservering! ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress