Som jag nämnt förrut så har Sienna Miller en alldeles speciell plats i mitt fashionhjärta.
Jag tror det var när hon började dyka upp på alla brittiska skvallertidningars förstasidor med sin Bohochica stil som hon flyttade in eller kanske var de när hon knep min då, mest ouppnårliga drömman, Jude Law. Med sitt vackra yttre och sin nonchalant stilsäkra Londonlook ville jag inte bara ta efter 2004:s it-girl Sienna: jag ville VARA Sienna!

I dag är jag nöjd med att vara jag men fortsätter att då och då googla bilder på både Sienna & Jude (som nu verkat hittat tillbaks till varandra). Både för att inspireras och för att försöka lista ut vem av dem jag egentligen fancies the most.

pics; heartmindsmelodies, allmoviephoto, swipelife, denimblog
Emelie

Härlig blogg du har!

Anna

Jorå, den där Sienna, hon kan hon!

Malin

alskar henne!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress