Medans jag nu kliver på flyget är det tävlingsdax igen för er!
Denna gång lottar jag i samarbete med Vintageonline.se ut en Hood Snood, perfekt till dessa kalla dagar och som pricken över i:t till din för övrigt fina outfit. För att vinna behöver du endast "gilla" gruppen Vintageonline.se på facebook och sedan lämna en kommentar till detta inlägg så att jag får ditt namn och emailadress. Lycka till!

Tävlingen pågår t.o.m midnatt Söndag den 12/10 och vinnaren presenteras på bloggen måndagsmorgon. Glöm ej uppge mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!!
Anna B

Nu "gillar" jag gruppen vintageonline.se på Facebook, men det gör jag ju i verkligeheten också. Tyvärr har min ekonomi inte kunnat tillåta mig att handla där ännu. Men om jag skulle vinna en svart snodd skulle jag känna mig galet snygg (och varm, fy tusan vad kallt Stockholm är just nu).



Har tipsat flera av mina vintageintresserade vänner om din webbshop - så jag hoppas att du snart får in beställningar :)

johanna

Klart jag gillar vintageonline

Jella

Alltid kul med tävlingar.. Den där ser supermysig och varm ut..

Ann-Charlotte

Jag Gillar och vill vara med och tävla. Kram

Marie

Åh vad kul det vore att vinna!

frida

I´m in!!

Minna

Jag är med!

rumlan

Mmm, sweet. Gilla, gilla, gilla.



OM jag skulle vinna:

Malin Persson

[email protected]

Andrea E

Jag gillar!

Johanna

Ser grymt skön ut, vill jättegärna ha en!

frida

en hood snood vore ju för bra för att vara sant. jag hoppas på en tidig julklapp!

Kajsa

Ooh, rolig tävling. Nu håller vi tummarna :)



Fanny

Behöver pricken över i:et och lite värme såhär i den krispiga vinterkylan! Har såklart gillat också.

Nathalie

Tycker din blogg är inspirerande!

Linda Jansson

Tack för en underbar blogg som ger mig massa inspiration och inköpstips!! Tipsar om den till alla mina vänner. Älskar vintageonline! Grym idè!

Linda

Idah Yngvesson

Hej nu har jag gillar, får hoppas att jag vinner denna fantastiska skapelse!

Veronica

Jag är med :) Har gillat på facebook (Veronica Ödquist)

Charlotte

Jag gillar! Starkt!

Charlotte

Det blev ngt fel när jag skulle kommentera så här kommer det igen:

Jag gillar! Starkt! :)

lady thirty

nu har jag gillat (vilket var självklart) på facebook för jag vill ju jättegärna vinna i tävlingen :D



nu ska jag hålla tummarna!



/[email protected]

Pyttianna

Jag gillar på FB (Anna Wictorin) och vill självklart vara med och tävla om en hoodsnood.

Stämmer det att det skall bli kallaste vintern på år och dar så behövs ju verkligen en sån snygging på mina barnvagnspromenader!



Hoppas du har det bra i London.

Kram

Farmor

Ha ,ha, ja den fina västen som du bär den har jag ju redan men det skulle sitta bra med den fina capen också ...

Melissa

Jag GILLART starkt.

Vill vara med och tävla om denna snygga Hood Snood.

Canan

Riktigt snygg är snodden!



Jag är ingen mamma men tycker att det är sjukt kul att följa din blogg. Bra inspiration.



Tjing!



/canan

Mamma M

Gillat och klart!

Rövarmamman♥

Gillar!!:)



Nu håller jag tummen att jag har lite tur:) KRAM

Sara

Hej, jag vill gärna vara fin när tomten kommer och skulle bli superglad om jag vann.



Varma hälsningar

Sara

melissa

Postat av: Melissa

Jag GILLART starkt.

Vill vara med och tävla om denna snygga Hood Snood.



Sigrid

En sån vill jag verkligen ha, men inte haft tid att gå ner på stan och köpa någon!

Jenny

Jag gillar jättemkt och vill såklart tävla om den jättesnygga snodden :).

elsa

Ojojoj vilken fin! Den Gillar jag. För en sådan skulle jag gärna vilja snurra runt mig denna kyliga viner.

Hoppas jag har turen med mig.

Kram Elsa

Julia S

Självklart gillar jag vintageonline.se! Har tittat på den en massa gånger men en students plånbok ger inte alltid tillåtelse till att köpa allt man vill ha. Så nu hoppas jag på att jag ska ha turen med mig, den ser otroligt mysig ut!

Elin

Jag GILLAR!

Kattis

Gillar! (både gruppen och hood snooden!)

Tanja

Nu har jag gillat vintageonline på FB och hoppas på att vinna den fina snooden!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress