Här stryks det saker på listan över saker att få gjorda på löpande band. Spider är trevligt sällskap (eller medberoende om man så vill kalla´t)....

återinviger min turban i dag- bra mot dåliga hårdagar!
Carolin Svensson

Hej, gud vad du e söt, jag såg dig på condeco idag, du var jätte snygg med din kreation på huvudet :P gillar den, den såg så avslappnad ut och bara så "fashionist"!!

ville bara säga att jag blev superglad när jag såg dig och spider chick idag!

Det känns mer äkta när man sett er på stan med ;)

Carolin Svensson

Hej, gud vad du e söt, jag såg dig på condeco idag, du var jätte snygg med din turban på huvudet :P gillar den, den såg så avslappnad ut och bara så "fashionist"!!

ville bara säga att jag blev superglad när jag såg dig och spider chick idag!

Det känns mer äkta när man sett er på stan med ;)

Frikadellen

Den är bedårande på dig Jen! Jag kan eventuellt komma att koppykatta dig på den punkten kommande höst.

Avenymamma

SVAR:



Caroline- Vad roligt, nästa gång måste du komma fram och säga hej =)



Frikadellen- Tack gumman, tycker absolut du ska copa, du skulle passa superbra i den!

sofie

vilken mysig tapet ! =)

Rubenemmy

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress