18 augusti 2010

OUTERWEAR AW10

MODE



Ett av Höstens största inköp brukar vara jackan
och då vill det till att du blir nöjd. I år är det tre typer av ytterplagg jag är extra sugen på; Bombern, Den gröna parkasen och Capen. Med just dessa i tankarna har jag plockat ut de snyggaste modellerna just nu, vilken blir din favorit?

1. Bomber, Monki
2 & 4.
Grön Parkas, Asos
3. Hundtandsmönstrad Cape, Weekday
5. Svart Cape, Weekday (Min Absoluta Favorit!)
6.
Cape i militärstuk, Asos
7. Parkas, Monki
8.
Bomber, Acne
9. Parkas i tvättad bomull, All Saints

pics; monkiworld, asos, weekday, acnestudios & All Saints 

UPDATE: Ni hittar även en superfin Filippa K jacka i Capemodell att buda på här!

Women_468x60_v1_sweden
evelina

vad tycker du om fårskinnsjackan då? :)

[ F o t o - V a r d a g ]

nummer 7 gillas =)

MaryCaroline

Blir inget köp av jacka för mig i år :) Har redan ett flertal jackor att välja på här hemma och jag bryr mig inte så mycket om vad det är för mode på jackor heller :) Dock plockar jag fram mocka- och ulljackan jag har hemma sedan flera år :)

E L L A

Gillar verkligen 8 & 4 (2)

men 4an kanske är lite stor för mig? ;) hehe

Sissi

fina jackor!

Lanah

Hur mycket kostar 8:an & 9:an?

matilda

Acne bomber jackan är ju att dö för, men monkin kanske är något mer att satsa på prismässigt? :D

Saranah

Nice! Loving it All!

Yours,

~Saranah~

fettstarkt

Åh, jag gillar nr nio! (:

Anonym

Riktigt snygga! :)

emorroidi sintomi

Ja det är värt att lägga lite pengar på eftersom det är något man ska ha typ varje dag. Dessa var snygga.

J O A N N A

Jag skulle stormtrivas i 9an! Men helst skulle jag vilja ha en svart skinnjacka med fårpälskrage ;)

Sheila

Jättesnygga! ;D

Amanda

1 och 7an gillas starkt ! :))

saga

1 / 9. bra inlägg, detta är precis vad jag ska infynda idag!

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

riktigt snygga där, vill ha en grön! :)

Ina

Älskar femman! =D

Begonia

Åh, 5:an var jättesnygg! Hur mycket ligger den på tro? :)

emelie

nr två skulle jag kunna tänka mig!

therese

jag vill verkligen ha en grön parkas!!

Linnea

Jag gillade nr 9, men själv är jag jättetrött på min parkas, vill ha något lättare i år :)

Matilda

jag gillar den svarta capen från weekday, riktigt snyggt!:)

Marie

Snygga! Jag fyndade en militärgrön jacka nu på sommarean. Den blir perfekt till hösten! =)

Ida

Riktigt bra tips! Men ändå inget för mig tror jag.. Jag känner på mig att det kommer bli jättesvårt att hitta en jacka jag vill ha i höst/vinter!

Madeleine - blivande au pair i USA

Oh, jättebra inlägg. Om det är något som jag behöver införskaffa så är det definitivt en jacka!!

Maggiebell

bomber & parkas är vad som gäller enligt mig!!! vad kostar Bombern från Monki? kram!

Madeleine

Mycket som var fint men jag kommer nog satsa på fårskinnsjackan :)

CIN

Jag ÄLSKAR capen från Weekday! Mums!

maya

åh nr 5 var snygg! den skulle jag vilja ha på mig till hösten

Maja

Älskar den rutiga capen, toksnygg!

Michan

Mycket snygga jackor.

Marielle

Bomberjackan från monki är klockren! dock så är capen ett måste också!

Vendela

Bomber jackan från Acne...så himla snygg!!Men suck,så dyr.

My

2 &4 <3

Hanna

snygga!

Ellen

Jag har beställt en sån där "militär" jacka från Ellos. Sen ska jag köpa en fårskinnjacka, så snyggt:D

Petra

All Saints parkasen!! Finns den på nätet, för den måste jag bara ha!!

kerstin

snygga allihopa jag vill ha minst en av dem kram

Anna

Parkasen från Monki är najs!

jasmine

ojgud.. jag blev kär i nian tror jag D: kollade upp den på deras hemsida och den kostar £160.00, är det samma som typ 1600 då eller?

ouuuaah.

Therese

Jag gillar nummer 7!

Louise

jag måste köpa ny jacka i höst, synd att jag är totalpank... xD

Linda

kärlek till fyran!!;)

sally

håller med dig man måste ha en snygg höst jacka

S

Åååh, jag har tittat in Bomber, Acne - nr 8 flera gånger och funderar starkt att inhandla en! :D

Angelica

jag ska lätt köpa en cape till hösten! så jäkla fint!

Tina

nr 7 och nr 9 var stora favoriter :)

Evelina

Jag har redan en snygg skinnjacka som nog alltid kmr vara modern, men den gröna parkas jackan var verkligen riktigt snygg, så jag lär nog köpa den. Bra tips =)

Sofia

Nummer 3 helt klart! Jag kan se framför mig hur chic jag skulle se ut i den...även om sanningen nog är att korta jag skulle se ut som om jag vandrade runt i ett mindre tält. Hm...

Men fin är den! Väldigt. Om jag var längre skulle jag helt klart investera i en.

zandra

jag gillar 7 och 9 =)

Josefin

nummer 3 och nummer 5 gillas starkt!

E l v i r a

2&4 är helt underbar! :D En sån vill jag ha! ;)



Allt bra? :) Kram.

Jasmine

I år ska jag försöka hitta en snygg kappa. :)

Kram

ax

snygga hela bunten! ^^ tvekar dock lite inför capen, men annars skönt med grönt! :) har en grön vinterjacka som hänger och väntar på mig och hösten/vintern. :D

Saxx

Gillar den första rätt mycket :D

Homestylist

Själv har jag valt en ny jacka med en starkare färg - som ger min personlighet lite sting.

pinky

hej! vad kostar nummer 9? riktigt fin :)

Anna

Har du sett den militärgröna jackan från H&M? Är supersnygg och lite i samma stuk som de där ovan. Finns ute i butiken nu (iaf här i göteborg) :)

maridja

själv gillar jag mest 8 :)

Isaura

Topshop och Urban Outfitters har båda SÅ snygga parkas jackor! :) Kolla in dem!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress