14 april 2010

NEW BABY SHOES



Just som jag funderade på hur jag skulle få tag på ett par nya coola skor till lillen, när hans små Cons blitt för små, så kommer min söta vän med dessa. Mini-vans till en mini-cooling och skofronten ser plötsligt bra ut igen! Nu sticker vi på satsbaby för första gången, nervöst men spännande!

mini-vans
Moa

ååå så söta!!! =)



Ses imörn!

Jenny

Men hur coola?! Passa lillpluttis hur bra som helst ju. Pussar från tant Jenny

Sara & Bonnie

Hej!

Undrar en sak bara :)

Vart har du köpt (solskyddet) ? Som hänger framför sufletten på din vagn?

Jag har en likadan vagn och är ute efter något som skyddar mot solen.

Kram

Malin - mamma till Leia

SatsBaby är suveränt! =) de tyckte iaf jag och dottern, nu är hon dock för stor så jag får träna på egen hand =)

Sandra

Hej! Hur gammal är lillkillen nu? Vilken storlek har han på conversen?

Kram!

Anna

Vilken tuffing han blir i dem där! :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress