27 april 2010

FRÅGOR & SVAR

ALLMÄNT

Det hann tyvärr bli mörkt innan "fotografen" kom hem i dag så det blir ingen outfit tyvärr, lovar dock att dressa mig i kjolen en gång till i veckan så ni får se då. Så länge får ni hålla godo med några frågor & svar;

Hej! Måste bara fråga om dom underbara bilderna som du la upp från
hm.com, vilken kollektion är det ifrån o när kommer den? Har letat som en galning, är helt kär i den långa vita klänningen med volanger :)
Kollektionen heter HM Festival och som jag förstått det som så ska den komma till butik den 20 Maj, osis för mig som kommer befinna mig på solkusten det datumet!!

Solskyddet till din vagn...Vart har du köpt det?
Det är köpt på Babyproffsen Kaserntorget i Göteborg och kommer från märket ADD STROLLER. Jag kan tyvärr inte hitta någon återförsäljare på nätet men kanske vet dom om du ringer till butiken och frågar.

Jag tänkte höra om du har tips på några bra smyckesmärken eller affärer med stilrena silver/läder armband eller ringar? I prisklassen 500-1000 kr ungefär. Tar examen snart och tänkte önska mig något fint och minnesvärt. Gillar din stil så jag tänkte att du kanske har några ideér.
Jag älskar Evfa Attlings armband (tex detta) och mitt thomas sabo charm collection som finns att köpa på NK och här, det är klassiker som du inte kommer tröttna på jag lovar. Annars är ett annat tips att önska dig ett egengjort skinnarmband med silverknäppe från en silversmed. Min svärmor gick till en och fick ett jättesnyggt, stilrent armband tillverkat för en riktigt prisvärd summa. Kanske lite mer arbete bakom men så får du ju faktiskt ett unikt armband att bära.

Ringar är jag inte så bra på, letar faktiskt själv hela tiden, men en god vän bär några snygga ringar som säljs här. Riktiga statements för den som vågar!

Hej, Du skriver någonstans att du bloggade innan mammalivet. Skulle vara kul å läsa detta, finns bloggen kvar?
Jag bloggade på aveny.se men tyvärr togs det arkivet bort när jag slutade där. Eventuellt kan jag visa er några looks från den tiden här inom kort, ganska roligt att blicka tillbaks faktiskt även för mig.

Jag är nya här och vill gärna veta hur gammal du är och om ni leter hus eller trivs bra i lägenheten? :)
Jag fyller 26(!)år i år. Vi trivs väldigt bra i vår lägenhet men nu när sommaren närmar sig så måste jag erkänna att en egen altan med tillhörande trädgård lockar en hel del. Närheten till en sväng på stan ligger mig dock varmt om hjärtat så den dagen vi flyttar blir det nog inte allt för långt härifrån.

Fina smycken! Vet du var man kan köpa sådana armband från MJ och vad de kostar?
Jag köpte mina i New York och där kostar de inte alls mycket. Har du inte vägarna förbi Amerikat brukar de dyka upp på tradera då och då, slutpriset brukar ligga på allt mellan 300-1000kr i dessa auktioner. Lycka till!

Karin

Hej.Vad glad jag blev när jag trillade in på din blogg för någon dag sen. Har letat efter dig sen du försvann från aveny.se:) Du har en go o inspirerande stil, keep up the good work o grattis till knodden:)

Sara & Bonnie

Tack! :)

Martina

Ja vad kul med looks från beeefore mammatiden. Inte för att det är något fel på mammatiden men ja du fattar :)

Maria

Jag har gett dig en award på mibn blogg, gå gärna in och hämta den. Vet ej hur man bifogar den :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress