18 april 2010

DAGENS

OUTFITS














I dag har vi myst på tomten
, fikat mockarutor och lillen har fått lekt så mycket att han nog snart gör en repris av igår; somnar lagom till middagen. Tjing!

Foto: Felicia Jansson

jeggings Lindex, t-shirt All Saints, Armband Marc by Marc Jacobs, Uno50, flätat handgjort jag fått i present

 

Rövarmamman ♥ Gravid igen

Fina bilder på dig sötis! Hoppas ni har en skön helg!KRAM

Solveig

Ja det blev verkligen en lyckad avslutning på min annars ganska struliga vecka.Men nu så kommer allt att kännas sååå himla bra igen.Puss!

Filippa - mamma till Liam

Alltid lika fin :)

Elin

Så fin t-shirt! Finns det någon affär i Göteborg som säljer All Saints?

Alexandra - mother to James

Jag hoppas du fattar vilket inspirationskälla du är. Var livrädd när jag var gravid att jag skulle hamna i mammaklädsel- like- 40års stuk när jag fick barn trots att jag bara är 19. Men tack vare du så får man ju lite hjälp på traven och vågar klä sig så som man själv vill :) TACK!

mini

bilderna, outfiten, hela du, allt är så galet snyggt här!

Jenny

Älskar din blogg!

Skulle bara meddela att om du någonsin vill sälja din Whyred poncho så får du gärna kontakta mig. Har letat efter den utan resultat i över ett år...

Kram

Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress