Tillsammans med Star PR kan jag i dag glatt meddela att en av er kommer, lagom till påsk, vinna en superfin märkesklocka från designern Yvette Hass. Jag själv bär ett av hennes ur och har fallit pladask för den fina designen och guldfärgen såklart. För att delta i tävlingen så berätta vilken klocka just du tycker är finast ur YH´s kollektion samt motivera varför just du skall få vinna denna. Lycka till! (hela sortimentet hittar ni här)
 
Tävlingen sker i samarbete med Star PR och Yvette Hass och avslutas Torsdagen den 5/4 kl 21.00
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Matilda

Jag blev mäkta imponerad av alla klockor i deras kollektion. Men fastnade mest för den klockan just du har, i guld! Har senaste året fått en enorm kärlek för klockor och tycker att dem kan lyfta en hel outfit. Just nu är jag på jakt efter en klocka i guld som jag kan matcha mina enkla halskedjor och ringar med, men har inte hittat någon modell som jag fastnat för. Förrän nu. Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt för att motivera mig själv till att orka med matematikpluggandet några veckor till än med världens finaste klocka!

Nathalie

GAAH! Klockor, min stora kärlek och bästa favoritaccessoar. Sen en kompis köpte en liknande klocka som dig på bilden, fast i silver, har jag varit på jakt efter just en likadan fast i guld men utan resultat. Är en riktig gold-sucker vilket inte är alltid är så "lätt", då många gånger de billigare varianterna inte känns så fräscha och när man som jag lever på en minimal studentbudget är inte de dyrare finare varianterna något alternativ. Skulle vara så fint att få inleda våren med ett nytt riktigt snyggt ur på armen, för det tycker jag att jag är värd efter en tung tentaperiod som nu äntligen är över.

Carina

Tack att du gjorde mig uppmärksam på detta klockmärke, så supersnygga!! Håller på att transformera mig till en guldmänniska, från att ha varit en silvermänniska;) En mesh watch i guld/gilver skulle sätta stilen direkt o göra transformeringen så mycket lättare!

Anonym

Älskar den rena designen som jag tycker finns i alla deras klockor. Kan inte annat än bli inspirerad av dig och bli sugen på den du ha, Mesh watch. Men i silver då det skulle passa mig bättre! Nu håller jag tummarna för det är en liknande klocka som jag letat efter länge ;)

Elin

Åhå, nu ramlade jag av stolen här, vilka tjusiga klockor! Min klocka ramlade i plurret i badrummet tidigare i veckan. En mesh watch i roséguld hade ju varit en helt sanslöst fin ersättare!

Ann-Charlotte

Jag skulle vilja vinna en Clean watch gilver. Är föräldraledig men jobbar 30% och jag behöver verkligen en klocka på jobbet. Denna klockan hade suttit som en smäck :)

Anna

Jag tycker hela kollektionen är underbar, men skulle så himla gärna bära Mesh Watch Silver ihop med en clean T-shirt, Mom jeans (givetvis vintage Levis 501) och ett par Sneakers i vår. Varför just jag ska vinna? Är mamma till en 10-månaders liten unge som jag älskar över allt annat, men mammalivet har inneburit att jag stilmässigt dött (så att säga). Alltför ofta hamnar jag i träsket med "praktiska kläder". Vill så gärna hitta tillbaka till mig själv. Sen har jag rockat alla sömnlösa nätter (barnet är enormt mammig, så hans pappa kan inte ta nätterna alls). Så en ny klocka skulle kunna bli en fin start på "den nya tid" som snart börjar (mao ska tillbaka till arbetet).

susanna

Skulle så gärna gärna gärna vilja få mother of pearl i gold/silver i mitt påskägg.
klockan har ta mig tusan allt; ett cleant utseende i min favoritkombination guld och silver samtidigt som det är en enkel och klassisk herrmodell som jag älskar.en fantastisk klocka!
En klocka är för mig den ultimata accessoaren med den finaste symboliken; Tiden.
"Den är sällsynt och mycket dyrbar men oavsett vad du väljer att göra med den så gör den till din"
En viktig påminnelse...

tack för fin blogg!





Kristin

Åh det hade varit fantastiskt att få hitta Mesh watch i rose i påskägget i år! Vore en fin tröst för att jag ska jobba hela påsken och inte får möjlighet att åka hem till familjen.

Katrin

Tack för din inspiration och vad kul med en tävling!

Helt klart Mesh watch i silver för min del!
Den skulle sitta SÅ fint på mitt nya jobb, min 30-års kalas och följande roadtrippen genom Californien.
<3

Anonym

Tack för din inspiration och vad kul med en tävling!

Helt klart Mesh watch i silver för min del!
Den skulle sitta SÅ fint på mitt nya jobb, mitt 30-års kalas och följande roadtrippen genom Californien.
<3

Katrin

Tack för din inspiration och vad kul med en tävling!

Helt klart Mesh watch i silver för min del!
Den skulle sitta SÅ fint på mitt nya jobb, mitt 30-års kalas och följande roadtrippen genom Californien.
<3

Anna

Mother of Pearl i gold/silver skulle sitta fint runt min arm när jag åker till mitt jobb i gryningen och lämnar mina små pärlor hemma i sängen.

Elisabeth C

Dagens upptäckter! 1. Som nybliven tvåbarnsmamma är det A och O att ha en klocka för att hålla koll på alla dessa tider som nu styr min vardag. 2. Och jag som inte ens äger någon... 3. Men hade jag gjort det skulle jag antagligen varit mer framgångsrik inom konsten att komma i tid ;) 4. Så nu är Mother of pearl i silver mitt nya materiella ha-begär! Håller tummen för att min tomma handled snart får sällskap av en silvrig goding från Yvette Hass!

Sandra

Har under tre månaders tid kämpat med en stor köksrenovering. Så efter att bott i byggdamm och gått runt i blåställ vore det härligt att få skina litegrann. Att shoppingbudgeten dessutom fått gå till köket senaste halvåret gör ju att det skulle va lite extra belönande med en likadan guldklocka som du har på armen.

Jenny

Hej
Så många fantastiskt snygga UR det finns, din på armen är nog ändå favoriten fast i silver om den skulle få platsen på min... Är sonens födelsedag på Långfredag, och med allt vad det innebär med planering och små paket till min lilla älskling skulle en Påskpresent även till mig vara fantastisk ;-)

Veronica

Wrap1 är så otroligt fin och helt i min smak. Jag som saknar armklocka och verkligen skulle behöva en då man har dagistider, möten, träningar och alla andra vardagssysslor att uträtta och passa in på så vore det toppen ifall jag vann!! Och inte bara det att man passar tiden, man får en väldigt fin accessoar också som passar till alla tillfällen! :)

Skulle bli otroligt glad! Håller tummarna! <3

Sanna

Jag skulle vilja vinna Mesh watch i silver till min dotter som fyller 18 år denna månaden. Hon önskar en klicka och denna finns på listan... En stilren, enkel och snygg klocka att bära nu när vuxenlivet smyger nära.

Aggie

Wow, jag drömmer om att få vinna en Mesh Watch i Rose gold! Otroligt fin och lite nördigt, men den skulle matcha mina älskade Happy pluggs i rose dessutom :-)

Med vänlig hälsning, Angelica

Johanna

En klocka som "mother of pearl" i gold/silver skulle gärna få pryda min arm som den nybliven mamma jag är. Ibland är det inte alltid det lättaste att ha koll på tiden som springer iväg om dagarna <3

Mia

Jag slutade ha klocka på mig för 10 år sedan och har inte blivit sugen innan jag halkade in på den här bloggen p g a att min dotter ska börja plugga till textilekonom - det känns som om det var meningen på nåt sätt. See-through-klockorna var hur fina som helst och framförallt ovanliga. Nya tider, ny klocka och nystart när dottern flyttar 30 mil till Borås.

Helena

Fantastiskt fina klockor, men just mother of pearl i gilver är i mina ögon lite extra fin :) väntar när som helst mitt andra barn och fyller samtidigt 35 år, vilket helt hamnat i skymundan och förmodligen inte kommer ges utrymme för något särskilt firande. Inte för att det egentligen spelar någon roll, får ju snart den finaste av presenter ändå! Men en mother of pearl(s) skulle ju trots allt kunna utgöra en väldigt fin och symbolisk födelsedagspresent :)

Anonym

Åhh, jag är ALLTID sen - även här verkar det som. Jag håller tummarna för att jag får vara med och tävla och vinna fina "Leather Link Gold". Eftersom jag kommer vilja titta på klockan mest hela tiden så kommer det hjälpa mig att komma i tid framöver. It´s a win win :) Hälsningar Helen

Helen Svensson

Åhh, jag är ALLTID sen, även här verkar det som. Jag håller tummarna för att jag får vara med och tävla å även vinna "Leather link Gold". Eftersom jag skulle beundra klockan konstant så skulle jag även ha koll på tiden och inte bli sen. It´s at win win. Hälsningar Helen

Therese

Fröken Ur i all ära, men jag kan inte runt på henne bära. Då Mesh Rose är en bra minivariant, kommer jag aldrig känna mig som en tant!

Cecilia

Åh, så mycket fint!! Eftersom jag saknar en klocka VARJE DAG på jobbet och tänker att "japp, jag måste ha en klocka" så skulle en everyday watch passa perfekt!! Detta skulle ju inte bara glädja mig utan även mina kollegor som är rätt trötta på min "hur mycket är klockan" fråga 44 gånger om dagen, typ så!

Elin

En clean watch gilver skulle passa utmärkt på min arm, både sportig och elefant på samma gång- skulle göra syrran otroligt avundsjuk, två flugor i en smäll med andra ord ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress