9 mars 2015

MARCH KICKSTART

MODE







Flares, mocka, bältade midjor och så fortfarande polos figurerar ständigt på min näthinna denna månad. På Onsdag åker jag till London för att spana på det senaste och gissa om jag är glad över att vi även denna vår lyckas tima årets första soldagar med plus i luften. 

Skulle jag stolpa ner några plagg på min lista just nu så blir det följande:

- "The perfect flares" Jag kommer bära dom hela året så pressen på perfektion når nya höjder.

- Någonting i suede. En kjol, ett par pumps eller en väska, det spelar ingen roll bara lite mocka letar sig in i min garderob!

- Ett 70-tals bälte. Lite bredare och gärna med ett stort spänne och jag är nöjd. Litar på Topshop Oxford street men annars blir det att ge sig ut i Vintagedjungeln igen.

Bubblare: Ett par snörsandaler! "Gladiatorsandalerna" is back och även om det känns som om det är lite för tidigt så kittlar de himla skönt i magen. Årets sandal helt klart!

Foto: Via min Pinterest @jenniferbenisty
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress