Jag vet inte med er men är det inte alltid så i början av året att det känns som att man vill röra lite extra på sig efter allt inomhushäng över julhelgen? I Söndags var det en fantastisk dag ute hos oss och hela familjen var ute i fler timmar än vi varit på väldigt länge. Jag som antagit en utmaning i samarbete med Nutrilett at gå ett maraton tog självklart med mig min steg-räknar-app ut i solen.
 
Du kan själv ladda ner appen här om du blir sugen på att anta utmaningen du med, lyckas vi/du så belönas du direkt i appen.
 
 
Ps. Jag har även provat några av Nutriletts mellanmål och hittills är Low Sugar Cappuchino min favorit, passade bra att ha mellan måltiderna igår när jag hade en låååång arbetsdag i Köpenhamn!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
 
Detta är ett samarbete med Nutrilett, spana in Kampanjsidan här!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress