2 februari 2015

FEBRUARY KICK START

MODE

 
I förra veckan hängde jag i Köpenhamn under en dag och tog med mig några tydliga cravingz med mig hem. Varsegoda, månadens Kick start: 
 
- Vårens bekvämaste och fräshaste underkläder är det klassiska Calvin Klein setet, lika fint till träningen som under det tunna linnet senare i sommar. Ett set som tål att skymtas!
 
- Polo polo polo. Månadens bas som fungerar under, över och i egen regi. Själv bär jag min under klänningar och tunikor!
 
- Ännu en klassiker påväg tillbaka- Pikén! Är du sugen så bunkra redan nu en klänning så du är redo när värmen stiger, annars rekommenderar jag en vanlig topp, matcha med ett par flares och sneakers så är du redo.
 
- Setet. Just när jag trodde jag tröttnat på settänket så inser jag att det ren inbillning. De här shortsen med matchande topp må vara något svårburet men ack så fint över bikinin, LOVE
 
- Ett par vita sandaler är ett måste i sommar och vill du satsa på ett säkert kort så köp ett par Birkenstocks även i år, dina fötter kommer älska dig. En billigare men ack så fin variant hittar du hos Asos i form av ett par supercleana flats.
 
Calvin Klein sportbra, polotop Lindex, Pikéklänning Fred Perry, Set Ganni, Birkenstocks, Sandaler Asos
 
 
Foto: Lindex.com, Wakakuu.se, Asos.com
Aggie

Så mycket snyggt!!! Tänkte köpa ett par birkenstock på direkten men inga länkar fungerar :-(

Tack för en grym blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress