Jag vet att det varit lite ont om bloggande inlägg senaste veckorna och orsaken är att jag, vid sidan av jobb, inskolningar och resor, tillsammans med min man jobbat på ett nytt litet projekt. Nu är det äntligen uppe och rullar så jag vill gärna bjuda in er till Followedbywomen.com.
 
Sidan kommer fungera som en inspirationssite med stylingtips och shoppinglänkar, allt för att hjälpa alla som vill det lite lättare att nå drömmen om den "perfekta garderoben". Stilen är helt och hållet en enkel, klassiskt kvinnlig look men spännande detaljer som grundar sig i en skandinavisk enkelhet och coolhet. Perfekt både till vardag men även till jobbet och tanken är att det ska inspirera dig och hålla dig i handen till att satsa på riktiga savers och tänka långsiktigt i alla dina köp- feedbacka gärna vad ni tycker!
 
Ps! Följ även Followedbywomen på Instagram för alla uppdateringar i ett flöde när dig! @followedbywomen
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Petra

Wow så himla kul! Jag är så imponerad över din driftighet. Heja heja!

Iz

Snyggt, ska lätt kollas in

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress