Fick en fråga av en av er där ute om vad jag rekommenderar för skor nu i nya säsongen för de små. Enkelt känner jag, så här planerar jag för mina pojkar:
 
Att inte leva utan (om du bara tänker köpa ett par!): Viking Extreme ca 499:-
Helt enkelt hösten och vinterns bästa sko. Har haft dessa sedan lillen började förskolan och köper de i år igen. Liten ärver i takt med att vi byter ut dem för trots riktigt hårt användande i alla väder så ser de i princip oanvända ut efter en säsong. Dessutom är de både vattentäta och varma i minusgrader och snöslask!
 
Budget tips: Spana in Ica Maxi´s sortiment, såg ett par liknande där här om dagen för ca halva priset!
 
Lördagskängorna (funkar perfekt även till kalas!): Känga United color of Benetton ca 479:-
Dessa har jag inte provat själv ännu men känns som ett lite billigare alternativ till de klassiska Dr Martens eller Kavatkängorna. + för den fina unisex färgen!
 
Bilder: Babyshop.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress