26 mars 2014

LA FAVORITE

ALLMÄNT



Absoluta favoritstället i Paris är numera La Favorite som passande nog låg precis vid vårt hotell vid Rue de Rivoli. Kan verkligen rekommendera frukosten i form av perfekt kokat ägg, croissant, latte, färskpressad juice och rostat sugdegsbröd med marmelader. Superklassiskt- supergott! 

I dag har jag precis vaknat upp i min älskligstad London och är så förväntansfull på dagen som komma skall.  Det är på den här locationen jag startade min karriär, det är här jag fann min man och därmed mitt liv. Kan jag annat än att älska allt med den?


Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma



Petra

Så himla kul att följa din resa! Ha en underbar dag i London.

Sandy

Frukost i Paris? Då måste du testa Casa Lola - det är alldeles underbart och du kommer inte bli besviken! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress