Förlåt för min frånvaro men så kom den där veckan som jag längtat efter egentligen ända sedan mammaledigheten min tog slut. Firade nya tjänsten gjorde vi i tysthet för några veckor sedan men i Måndags började jag på mitt nya team och med nya arbetsuppgifter och därmed total fokusering på allt spännande jag nu behöver lära mig och ta tag i frammöver!

Jag fick ett råd under tiden att alltid vara "på", arbeta hårt på och samtidigt vara tydlig både mot mig själv och alla andra vilken väg jag vill vandra i karriären och jag tror att de orden även lätt går att applicera på andra områden i ens liv för att nå sina mål. Tror ni inte?

Och ett litet tips till, leta inspirationskällor runt dig- fråga om tips och råd när självförtroendet lackar och magkänslan behöver en extra klapp i rätt riktning. Jag är mina, medvetna eller omedvetna "idoler", väldigt tacksam!

mina nya örhängen kommer från HM Spring Collection 
Sandra F

Du är så inspirerande!

Svar: Tack snälla! Om jag får en person att bli inspirerad så blir jag så glad så precis där förgyllde du min morgon!
Jennifer Benisty

Mamsen!

Fina älskade unge❤️

Nathalie

Du är min "idol". Önskar så att min dröm går i uppfyllelse en dag. Känner mig dock lite otålig och vill bara helst dit nu.

Svar: Goa du, det är jag säker på att den gör vad den nu är. Tänk dock på att om vägen dit är krokig (precis som man brukar säga) så är det ändå ett steg i rätt riktning!
Jennifer Benisty

Petra

Så himla trevligt när drömmar går i uppfyllelse. Jag är säker på att du kommer att göra ett toppen jobb. Du är en sån inspiratör!

Paulina

grattis till tjänsten fina du! precis som du så drömmer jag mycket, det känns härligt att "vårt" företag är växande och att nya möjligheten förmodligen ges längs vägen;) jag har också mina drömmar, men ett steg i taget. jag är hungrig på att lära mig nya saker och det känns skönt att höra att de även uppskattar att man har mål och ambitioner i livet :)

kram!

Sandra

Spännande! Vad har du för tjänst nu? :) Kram Sandra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress