I Lördags hann jag med både bio med barnen och bloggbrunch hos Valentin & Byhr med anledning av Baby & Barn mässan som går av stapeln i helgen som kommer. Det bjöds på blogginspiration i form av Frida Ramstedt, aka Trendenser, och som vanligt blev jag imponerad av hennes arbete och vad hon lyckats bygga upp i form av sitt företag som inreningsentreprenör, kvinna och nu mera även mamma. 

Jag hann även prata lite med Bloggkommentatorerna som var på plats, Fina frun och ett par tjejer från BVC:et Lillugglan vilket var himla trevligt så där en solig Lördag i Mars.
 

Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Martin

Hej!
Säger det en gång till eftersom jag inte hann göra det ordentligt i lördags. Hej!

Visst var det en trevlig tillställning?!
Jag kan dock känna en viss bitter eftersmak i goodiebagen.

Skrev några rader om det på min blogg...

Linda

Nu säger jag Hej igen, för visst hälsade vi på varandra på bloggbrunchen? Haha, hälsade på så många så minns knappt! Men jag ser mitt hår och min rygg på bilden :) Kom du iväg på mässan? Vad tyckte du?

Svar: Hej! Jag besökte aldrig den tyvärr du jag befann mig på resande fot under förra helgen, var du där? Vad tyckte du? Mvh Jennifer
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress