Så sent som igår deklarerade jag högt att jag minsann inte tänker lägga pengar på annat än vårgarderoben oavsett väder nästkommande månader...trodde jag ja! 

Efter en natt av ihärdigt snöande och ett vackert vinterlandskap men ack så kallt som väntade på mig idena morgon är jag beredd att kapitulera. Jag. Behöver. Nya. Uggs. Inget annat funkar- snyft.

Isabel marants UGG-modell är inte helt fel, va tycks?
andrea

Jag brukar inte alls gilla uggs, men den där modellen var faktiskt riktigt fin! kan ju vara värt ett köp innan de ev tar slut tänker jag. Och vinter blir det ju igen så småningom, även om jag just nu har svårt att tänka på annat än värme. Deasutom vet väl alla att kalla fötter + små barn inte är någon hit ;) (ytterligare en anledning till att motivera ett köp)

michaela- mamma till tre 💗

hoppas du hittar något att värma dina vinterfötter med ;)

Jennah

Här var det också plötsligt snö på morgonen! Men det var inte mycket kan man ju säga :)

Jennah

Här var det också plötsligt snö på morgonen! Men det var inte mycket kan man ju säga :)

Petra

Jag lever i mina Uggs, ett väldigt bra köp som man har otroligt mycket användning av.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress