Upptäckte till min lycka att Elle livesände från deras hemsida den Elle-gala som fick av stapeln tidigare i kväll. Mest spanade jag efter Tomorrowplagg och andra fina outfits och visst dök det upp en hel del. Av visningarna att dömma bekräftades annars det som sedan länge är fastställt, 2014 kommer bli ett ljust år, och vi kommer mer än gärna klä oss i vitt från topp till tå. Himla snyggt tycker jag!
 
 
Annars vill jag också slå ett slag för de pristagare som på ett eller annat sätt inte bara tackade för sina utnämningar utan även passade på att ta ställning för både feminism, ett hållbart levene (på alla plan) och framför allt mot rasism. Fashion eller ej, året 2014 är året då alla måste våga ta ställning om hur vi vill leva med varandra i framtiden och det känns skönt att offentliga personer banar vägen i olika sammanhang. Tack & Godnatt- See you tomorrow folks!
 
bilden överst är en hint av min senaste förälskelse, snakeprintat från Lindex- Love! ( i butik v 7)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress