23 januari 2014

DAGENS

OUTFITS


 
Dagens hiss kommer direktlevererad från mitt lilla köpa-tidningen-break. Det ryktades om på kontoret att Lindex Tomorrow-kollektionen & grymma Emma Lindqvist tillägnats ett helt uppslag i Sofies Mode och jag är självklart sjukt nyfiken på att se!!

min jacka är Lindex Extended och kommer finnas i butik från v 6 (samt via Lindex.com)
Anna l

Har alltid gillat din blogg, att du som modemedveten ger tips och idéer i olika genrer. Och framförallt barnmode som inte är "gulligull". Därför är det tråkigt att se att bloggen numera blivit en reklampelare för din arbetsplats. Lindex tomorrow verkar vara en Grym kollektion. Men att nämna det i varje inlägg blir som sagt uttjatat. Jag hoppas iaf att du får reklampengar för inläggen...

Anna l

Har alltid gillat din blogg, att du som modemedveten ger tips och idéer i olika genrer. Och framförallt barnmode som inte är "gulligull". Därför är det tråkigt att se att bloggen numera blivit en reklampelare för din arbetsplats. Lindex tomorrow verkar vara en Grym kollektion. Men att nämna det i varje inlägg blir som sagt uttjatat. Jag hoppas iaf att du får reklampengar för inläggen...

Svar: Hej, tack för din feedback dock vill jag poängtera att jag alltid skrivit om mode men också om det jag brinner för i olika skeden av livet. När jag var mammaledig handlade det mycket om barn och i dag mycket om saker relaterade till mitt dagliga arbete och speciellt kollektioner jag är stolt över att vara en del av. Det är tråkigt om du inte uppskattar det men det är så jag väljer att utforma min blogg eftersom jag vill vara trovärdig i mina inspirationskällor.

Angående ev annonspengar vill jag påpeka att detta inte är aktuellt annat än i noga markera inlägg och i Avenymammas fall endast i kampanjer hållna av blogg.se, det i enlighet med rådande lagar dessutom. Detta är också viktigt för mig då det tyvärr annars spär på tankar precis som dina att jag skulle skriva om saker endast ur ett vinstdrivande syfte vilket inte är fallet.

Ha en fin kväll och hoppas du ändå finner något du fortfarande gillar hos Avenymamma!

Jennifer Benisty

Towe

Hej, ursnygg outfit! Kan man se lindex tomorrow kollektion någonstans?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress