Eller så skulle jag kunna säga; Söndagens addiction! Det är ju nämligen så att det har blivit en tradition att slösurfa sneakers till sömns på veckans sista dag. Tragiskt tänker ni men nej tänker jag (inte mer än någon annan slöig söndagssyssla i alla fall) och somnar gott med ett pirr och sug efter att klickelicka hem ett par skor jag dagen efter troligtvis lämnat i dess glömska. De som hänger sig kvar däremot, måndag- tisdag, kanske till och med onsdag? Ja de kanske, om de träffar rätt i lönemånaden, finner hela vägen hem till Avenymamma och inte är väl det ett fy skam öde för ett par gummisulor, eller hur?
 
Jag vet. Jag är sjuk. Säg att jag inte är ensam!!?
 
sneakers, Nike Lunarelie sky high finns hos Net-a-porter samt Nike.com (!!!!!!!!!!)
 
Charlotta

Haha! Du är icke ensam. I söndags slog jag på stort och beställde ett par löpskor à la NikeID! Hurra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress