Känner mig lite tjatig men eftersom ni är så många som frågar så måste jag ändå dela med mig. Varsegoda- om det så är till jobbet, till löprundan eller till lekparken- mina sneakersfavoriter!!
 
Nike Free (ovan). Man kan säga att det var med dessa min obsession av sneakers föddes. Inte bara för att det är en av de snyggaste modellerna utan även för att det är den här runningmodellen som fick mig att börja träna regelbundet för snart ett år sedan. 3.0 är den nättaste av dem men den nyare 5.0 är även den så smidig vilket gör dessa skor perfekta både till vardags och i löparspåret.
 
Nike Free Tr Fit 3Prt.  Snygg, smidig och lätt. Personligen har jag den här modellen på gymmet men då stötdämpningen är ganska låg så varvar jag med löparskorna vid rena jympapass.
 
 
Nike Free Trainer 5.0. Dessa har jag inte testat men är riktigt sugen. Ser perfekta ut för de mer fartfyllda jympapassen med mycket stötdämpning. De vita är min nya craving!
 
Och dessa,,, oprovade men de hetaste modellerna just nu! Nike Roshrun, Nike Free 3.0, Nike Air Force 1 Mid, Adidas Stan Smith samt nike Flyknit Air Max!
 
 
Petra

Nike Air Force One är supersköna. Jag har dem på jobbet där jag går väldigt mycket.
Nike Free Trainern ser ju supersnugg ut, är den skön också så är det ju super!

Emelie

Hej,
Tack för en helt fantastisk blogg och så roligt att följa dig på insta!

Jag undrar vart du har köpt dina nike skor som är i camo färg, har letat som en tok efter dom men hittar dom inte...

Tack!

Svar: Hej! Modellen tillhör "Liberty Collection" och innehåller faktiskt blommor men de syns knappt. Min man hittade det på en svensk liten site som vi tyvärr glömt namnet på men tyvärr var det redan då sista paret och de va innan sommaren.. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig denna gång men ett tips kan vara att söka årets kollektion med samma namn, också fina modeller i samma stuk. Med vänlig hälsning, J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress