12 augusti 2014

LA SUNSET

OUTFITS

 
Kvällarna alltså. Inbillar mig att det här solnedgångsljuset är precis som det som gör LA till en sådan fantastisk location att filma på eller vad tror ni? Sydvästra göteborg/LA, LA/Sydvästra göteborg. Okej då, troligtvis inte men en härlig kväll har det varit denna afton i alla fall.
 
Annars då? Själv är jag inne på min andra arbetsvecka som ägnas åt leverantörer och produktionskontor på besök, att re-capa på det senaste modet och på allt som bubblar inför kommande säsong. Overload av snygga outfits i huvudet och kollektioner som ska spikas men själv går jag mest runt i randigt och skinn, min höstuniform nr 1! Hela Köpenhamn förra veckan bar för övrigt skinnplagg så kanske är det därifrån jag direkt inspirerats.
 
kjol Lindex, linne Isabel Marant för HM, stickad tröja COS & skaters Topshop
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Anonym

Så fin du e :)

Svar: Men tack tack tack!
Jennifer Benisty

Anna

åh jag älskar kjolen :)

Svar: Vad kul, tack! :)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress