Helgen invigdes med AW på nya stället Salt & Sill ett stenkast från kontoret, tillbringades både i skogen och på shoppingturer och avslutades med bokföring och en deklaration som görs med samma motstånd varje år.
 
Jag är en ganska enkel och bekväm som fru tillika partner skulle jag tro, harmonisk och lättsam till sinnet men när det närmar sig maj varje år blir jag som förbytt (tror i alla fall min man skriver under på detta). Plötsligt är det som att det är hans fel, endast hans, att jag har någon typ av firma som måste redovisas för, moms som ska in och ränteavdrag som måste beräknas. Och är det inte lite hans fel att vi bor i huset och utnyttjar rotavdrag som måste hållas reda på också? Jo, det tror jag faktiskt när jag tänker efter. Himla tur att jag är underbar annars och att jag när sk**en faktiskt är klar återvänder till mitt gamla jag upphöjt till minst 10ggr tacksam!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress