14 april 2014

DAGENS

OUTFITS

 
I samband med årets hitills ljusaste kväll och en dagens outfit får ni här även levererat bästa tipset just nu: Lindex Loose pants. Jag har i princip levt i mina hela vintern och de är fortfarande lika fina i kvalitén, har en skön lös passform med resår i midjan för bästa komfort och så är de dessutom riktigt snygga. Spring och köp!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma.se
 
 
Sofia

Så snyggt! Älskar när det är lite slappt, men stiligt. Skorna ihop med byxorna är läckert.

Ulrica

Så fin kombo! Var kommer tröjan ifrån?

Ulrica

Förresten, är det viskos i dina byxor? Såg det fanns två olika, ett par i viskos och ett par i polyster?

Svar: Hej! Nej mina är i polyester, de i viscos är också väldigt fina dock!
Jennifer Benisty

Annika

Snyggt!

emilie a

Jag måste vara blind för jag hittar de inte på hemsidan:-( Länken går till de med viskos, men jag blev ju nyfiken på de andra med nu när det fanns fler. De enda jag hitta i polyester var de med de vita revären.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress