3 september 2013

THE PUFFER JACKETS

MODE KIDDO

 
Flera av kedjorna har haft dem i vuxenmodell sedan ett par säsonger tillbaka och nu kommer de för de små också och det med råge. Puffer Jackets!
 
Hos Lindex finns de för både små barn och skolbarn och färgerna är underbara. Tänker nog satsa på någon klar färg till pojkarna så syns de extra bra mot allt det grå som höstmörkret snart kommer bjuda på. BIG like!
 
 
Ellie

Såg dom igår med. På deras webshop men igår stod det att jackorna kommer inom kort. För min son blir det utan tvekan den gröna. Han älskar grönt!

Petra

Annars kan jag verkligen tipsa om dunjacka från Patagonia. Superduper bra modell, jättebra med äkta dun. Det blir inte svettigt för de små utan bara varmt. Jag är verkligen nöjd med den till min lilla G.

Jenny

Bra idé att välja en knallig färg! Kan behövas i mörkret. Jag slår nog till på den lilla blå.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress