5 september 2013

GÅRDAGENS

OUTFITS


I går fick jag äntligen inviga höstjackan, i alla fall på morgonkvisten. Jag knep en svart puffer jacket så fort de anlände till butik för några veckor sedan men spanar nu på den vinröda. Gillar verkligen att de är så lätta i materialet och att de går bära lager på lager sedan när minusgraderna kommer.
 
kjol & jacka Lindex, Nike free 5.0
Anna

Verkligen fin :) Vet du hur de änder som dunet tagits från har behandlats? Behöver investera i en bra och varm jacka men känner mig osäker på just dunjackor, men om det skett på ett "humant" sätt skulle det kanske kunna gå.

Svar: Lindex har som flera av de större kedjorna stränga krav vad det gäller frågor som dessa och är helt öppna med deras policys och code of conduct. Jag skulle kontakta deras kvalitétsavdelning om jag var du så lovar jag dig att du kan få hjälp i din fråga. Lycka till!
Jennifer Benisty

Elin

Jag köpte en likadan jacka idag. Gick upp en storlek så man kan ha en tjockare tröja under. Tänkte använda den snart när det börjar bli kallare. Kanske kan ha den på vintern också? :)

Svar: Det tror jag absolut... Jag tänke själv använda min då också, man kan ju bära den under en stor kappa också! :)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress