29 september 2013

GÅRDAGENS

OUTFITS

 
Precis lagom till den kyliga men ack så krispiga helgen slog jag till på ett nytt ytterplagg. Har inte bärt kappa eller rock på många år men nu när jag hittade den här underbart oversizade peacoaten kändes det helt rätt. Egentligen tänker jag mig med dressade byxor och vassa klackar men i går blev det till lördagspromenad-looken. Funkade det också!
 
 
 
Althea

Jättesnyggt!

elin wahlberg

vad fint!

nina

Hej! jag va o provade den där kappan idag, skitsnygg!!Men hade svårt att bestämma vilken storlek jag skulle välja, small eller medium.... vill ju att den ska se så där snyggt oversized ut utan att bli för stor... vad har du för storlek på din...
Tack för en inspirerande blogg!!

Svar: Hej! Va kul! Jag har S, kunde ha XS också men ville som du att den ska sitts oversize. Den är mer en fråga över hur mkt oversize man vågar bära den. Så cool ju större kan jag tycka! Lycka till!
Jennifer Benisty

jessikaaa - FOTO

jäklar vilka snygg byxor! :D

Sara S

Lindex kan har riktigt fina fynd, har många plagg med toppenkvalitet vilket jag tycker skiljer dem från de andra lågpriskedjora (men de är väl lite dyrare än hm/Kappahl/etc? vilket man ju gärna betalar för lite bättre kvalitet), den här ser ju riktigt fin ut. Hihi, låter ju ändå lite gulligt att du "inte bärt kappa"..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress