I dag behövdes det införskaffas gymnastikskor till lillen och jag är inte dummare än att jag tog tillfället i akt att ta mig en sväng SJÄLV till närmaste centrumhäng. För det är ju trots allt det här mikropauserna från barnens uppmärksamhet som gör det möjligt att älska dem ännu mer eller hur? Att få sippra på en take away-latte, prova lite höstnyheter och kanske till och med unna sig något att ta med sig hem. Och så få skorna strl 28 köpta då såklart men det tog bara ett par minuter av den där lilla men ack så viktiga timman på egen hand.
 
Faktiskt mitt bästa harmoniska-familjen-tips just nu; Ge varandra en timma (eller två) varje helg där ni gör något på egen hand så bli alla andra timmar under helgen så mycket trevligare!
 
den uuuunderbara angorakoftan är en rykande färsk höstnyhet från Lindex (spana in min insta @avenymamma för fler bilder)
Hanna

Hej! Kul att ses idag! Den här gula koftan ska jag spana in! Kram!

sara

Hej! Superfin kofta, undrar bara vad du har för strl på den och tips för att den inte ska fälla så mycket, brukar det bli bättre efter en tvätt?=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress