Och så kom den där dagen då liten fyllde liten-kille och min bebis växte upp som över en dag. Nog för att jag förberett mig sedan den där soliga dagen på Liseberg (då napparna lämnades) i somras men ändå, sentimentalt är bara förordet.
 
Det är med sådan kraftig stolthet jag tittar på min minsting, lyssnar på hans ivriga ord och bländas av hans charmiga leende men ändå. Lite sorg och lite rädsla för tiden som kommer komma men jag antar att det är mening att man ska känna så som mor när barnen växer upp. Låt honom bara bo hemma, krypa upp i mitt knä och spontantjuta av glädje när jag äntrar rummet tills hans är 20 minst. 23. 35!!
 
litens skjorta kommer från Zara och flugan från HM. kalaspyntet hittade jag hos Lagerhouse som har bra grejjer till bra priser
Jess - Gravid ♥

Tiden går SÅ fort! Fina bilder & vilken liten sötnos du har :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress