28 oktober 2013

THE PERFECT SUEDE HEELS

MODE

 
 
 
I helgen fann jag de alldeles perfekta mockaheelsen inne på Schuterman. De stavas Saint Laurent Boots och efter att ha insett att min gräns för vad ett par skor får kosta för mig just där krossades ganska hårt ställde jag jag tillbaks dem på hyllan och tänkte att det var i alla fall fint att få ha känt på dem en stund. Döm om avundsjuka när sedan en annan väldigt mycket mer välkänd bloggare (skribent, moderedaktör, författar osv osv) glider förbi, haffar och slänger upp de vackraste klackarna vid kassan samtidigt som hon utbrister: -De här är perfekta, jag tar dem!
 
Perfekta ja, jag tackar och än en gång ber jag er förstå mig rätt. Jag är inte alls bitter. Bara lite avis och jäkligt sugen på att skriva en bok!
 
Anna-Karin

Hej! Läser på många bloggar att det är värt att investera i lite bättre kvalité när det gäller garderobens basplagg. Har totalfallit för en t-shirtmodell från Filippa K i 100 % lin, priset gör att jag tvekar lite. Har aldrig tidigare lagt så mycket pengar på en t-shirt. Därför tänkte jag höra vad du anser om den typen av "investeringar" eller om du har egna erfarenheter sett till kvalité osv :) Du kanske vet något annat härligt märke som gör schyssta basplagg?

Tack för en bra blogg!
//Anna-Karin


Svar: Hej! Tack för din fråga, tror jag ska tillägna ett helt inlägg för svaret så håll utkik närmsta dagarna 😊👍
Jennifer Benisty

Petra

Så himla surt, jag hade också blivit lite ledsen i ögat.
Men det finns ett par rätt schyssta från Karen Millen. De är dyra men inte lika dyra.

Tess

Ha ha ha - det var väl Sofi Fahrman!?

Petra

Hon, (Sofi Fahrman) har på sig sina heels i dagens blogginlägg. Shit vad snygga de är...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress