Titta hur harmoniskt och fint mina pojkar sitter och pluggar läsning samt bokstavsspel. Annat var det cirka 5 minuter innan då en föräldraledig dag både har bjudit på supermysig skogspromenad samt utbrott ala snart-4-årings-frigörelse. Hursom så är det dessa dagar jag så innerligt saknar nu när jag jobbar 100% igen så mitt tålamod har ändå varit intakt och pussandet har varit pågående under hela dagen. Nu väntar vi på den riktigt stormen, en timma to go!?
 
har ni förresten tips på bra, pedagogiska lära-läsa-spel till ipaden?
Anonym

Ser väldigt mysigt ut! Man får njuta av stunden! Skrivis, lär med Nisse, Fingu (räkna), Writing Wizard. Vad har ni för favo appar?

Kramar!

Hanna

3 Apptips: lyssna och läs, stavningslek och lär dig läsa.

Sofie

Kolla in hemsidan:pappasappar.se där recenserar och tipsar föräldrar appar för barn i olika åldrar. Hittade just en rolig korsordsapp (happi-nånting) till min 6-åring att ladda ner.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress