9 november 2013

THE PHOTO GALLERY

ALLMÄNT

 
I dag tog syster jag oss en sväng den spännande vernissage relevent bjudit in till för The Photogallery som just nu välkomnar till ett pop up-galleri i Artillerihallarna vid Magasinsgatan. Har ni vägarna förbi i veckan så tycker jag absolut att ni ska ta er ett besök då det är riktigt fina foton i en otroligt häftig lokal. Så här skriver The Photogallery själva om veckan som kommer;
 
"The Photogallery slår den 10 nov upp portarna till Göteborgs häftigaste lokal, Artilleristallarna på Magasinsgatan 19. Vi kommer tillsammans med kvarterets aktörer arrangera Göteborgs bästa fotografiska utställning. Ni kommer få se verk av Terry O`Neill, Håkan Ludwigson, Albert Watson, Rodney Smith, Rankin, Mary McCartney, Gered Mankowitz, Lennart Nilsson, Michael Joseph med flera. Sammanlagt visar vi över 100 fotografier. En möjlighet att investera i grym fotokonst!"
 
En vacker bild från galleriet, dock inte min favorit- den håller jag hemlig tills den sitter på en vägg nära mig
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress