19 november 2013

ON MY MIND: STAN SMITH

MODE

 
Ja, alltså inte mannen. Utan skorna. GE MIG
 
Just nu känner jag verkligen för att klä mig bekvämt men ganska dressat och då känns det skönt att lätta upp looken med ett par cleana sneakers. Jag som annars är besatt av Nike skulle till och med kunna tänka mig att vara lite unfaithful, Stan Smith kan bli mina nästa favoriter?
 
jag tänkte leta reda på ett par att prova i morgon- gillar du?
Malin

Hej! När presenteras vinnaren i garden tävlingen? Eller har jag missat?? :)

Svar: Kommer snart, har bara inte hunnit! 😊👍
Jennifer Benisty

Malin

Dumma autocorect. GARNER AND THE GANG alltså ;);)

Petra

Så himla snygg hon är i päls, cammobrallor å stan Smith!

Emilie

Jösses vad snyggt speciellt outfiten med blå tröja o svarta byxor! Men ang skorna. De är vanliga adidasskorna fast utan ränderna va? Eller vad skiljer mer? De är hursomhelst jättefina med den ärtiga gröna färgen. Funderar starkt på att lägga till önskelistan, då vanliga adidasskorna är utslitna;-)

Sara S

Jepp, gillart. Köpte ett par i stl 19-20 på nån loppis för några år sedan, så jäkla snygga. Har gått och tummat på dem många gånger men ingen av barnen kunde gå när de passade så de åkte ut på tradera för ett tag sen.

Milena

Klassiker!

Milena

Klassiker!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress