Till alla er som bor i Göteborg vill jag tipsa om mitt favoritlunch ställe just nu, På kanelen! Perfekt att grabba en vitaminrik matig juice om du är på språng eller en av de supergoda smörgåsarna. Jag gillar verkligen ställen med helhetskoncept där allt från mat, inredning och det grafiska stämmer överens och det här stället har verkligen det.
 
Leta i saluhallarna så hittar du rätt ganska långt ner i ena hörnan!
 
på kanelen finns även på facebook här
 
 
Nathalie

Verkar helmysigt, dit måste jag helt klart gå nästa gång jag har vägarna förbi Göteborg. Tack för tipset!

Olivia

Hej ! Jag har en fråga, jag beställde hos dig på vintageonline för några dagar sen. Och jag har betalat in men inte fått en enda mail eller bekräftelse på att ni har sett att pengarna kommit in. Hur funkar det? Försökte maila er med men det kom inget svar tillbaka. Mitt ordernr är 294. Hoppas på svar. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress