Jag har inte kännt så mycket för Converse sen jag skaffade min Palladiums, de liksom fyllde Consens syfte, men nu så. Hur fina är de gula? Dessa ovan är för pojkarna, perfekta Lördagsskor*!
 
* Tål att sägas, man vill ju gå hem hos förskolefröknarna ju!
 
converse, Oii barnkläder
Tess

Härligt att höra att jag inte är den enda som tänker "lördagsskor". Sonen fick ett par converse-kopior som råälskas. Egentligen är jag emot kopior, men glädjen när han springer runt skrattandes och blinkar som en galning - är priceless! Kanske borde säga åt converse att göra original med blink? Dom gula blinkande hade varit najs!

carro

söta :)

Agnes

Älskar de gula! Är lite sugen på ett par faktiskt. :)

JUNITJEJ

Så snygga!

Johanna - Life by Me

Grymt snygga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress