Ojojoj, dagarna springer i väg nu med jobb och allt och när jag väl kommer hem vill jag mest pussa, borsta tänderna och läsa godnattsagor för barnen. Det är väldigt vad jag helt plötsligt värdesätter den där kvällstimmen nu till skillnad från när jag var hemma, då väntades det mest på skiftbyte när klockan närmade sig halv 6-tiden. Hur har ni det förresten? Fortfarande föräldralediga? Mitt i karriären? Vore superkul att veta.
 
En fördel med att nu för tiden hänga i stan är såklart närheten till all lunchshopping och härom veckan gick jag bananas (hey- första lönen på 1,5 år!!) på den där presskollektionen från HM tillsammans med lite Conscious collection. Så mycket fint!
 
litet vårihopplock från HM &Vintageonline.se
emilie

Föräldraledig med barn nr 2 (har en 2-åring o en 9 v). När landar man i tvåbarnschocken;-)

Svar: Ja du, jag tyckte de största berg- och dal banorna slutade för mig när minstingen fyllde ett ungefär så håll ut :)
Jennifer Benisty

Petra

Wow har du köpt de fina espadrillosarna??? Nu blev jag riktigt avis....
Jag kombinerar jobb med föräldraledigt och med hjälp av mormor så får vi ihop det ganska bra. :) men rik blir vi ju inte....

Svar: Japp, nu väntar jag bara på lite sommar ;)
Superbra att du har hjälp, det här med jobb och småbarn är ett evigt pusslande :)
Jennifer Benisty

Anna

Hemma med nr 2 som är 7 månader och har en 3,5 åring. Längtar dock lite tillbaka till jobbet...men tänkerva hemma länge då det troligtvis är sista gången jag är hemma..

Svar: Å så tänkte jag med.. njuta så länge det varar liksom :)
Jennifer Benisty

Johanna - Life by Me

Har en tvååring hemma och har jobbat i snart ett år :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress