Laddade med energi efter en fin helg med vänner och familj åkte vi i dag genom ett soligt Sverige. Lagom till vi nådde en blått Vättern sköljde nostalgin över mig och det riktigt sjönk in i mig att det här är ju den dag jag ömsom fasat för, blivit skrämd av men framför allt tänkt så himla mycket på.
 
Sista dagen på mammaledigheten.
 
På riktigt.
 
Men vet ni. Förvånande nog så medans jag tog spjärn och väntade på att känslorna skulle svämma över (och jag förmodligen skulle börja lipa) över de småbarnsdagar som i morgon kommer vara över så insåg jag en väldigt lättande grej. Den långa transportsträcka Februari har bjudit på med lyckade inskolningar, kramkalas och bonusdagar pga vabbande har liksom gjort sitt, och jag tror faktiskt att de bidragit till den mest passande känslan av dem alla i detta sammanhang.
 
Jag. Är. Redo.
 
Karrären- Here I come (again)! *
 
*och var gärna snäll mot denna ringrostiga men ack så peppade morsan!
 
 
Longevity - en blogg om hälsa

Lycka till! Skönt trots allt att komma igång igen!

johanna T

Ha en bra dag imorgon! kommer bli nice för dig;)
stor kram

LADY THIRTY

Hoppas du får en fin dag på jobbet idag!

Petra

Lycka till idag! Det kommer att gå superbra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress