Jag är alltid på span efter bra nätshopping och just nu tycker jag Spartoo ligger högt upp på listan när de kommer till skor. Lite urplockat på storlekar med lite bättre pris på de flesta modeller om man jämnför med andra siter. Just nu verkar det dessutom som om man kan "skrapa" fram olika rabatter på sina köp. Gött!
 
I påsk önskar jag mig leopardmönstrade converse till mig själv, oranga New Balance till liten och ett par blå till lillen. 
Sophie

Jennifer kan du inte skriva ut att du är sponsrad och får pengar för varje klick vi dina läsare gör genom att vi går in på dessa länkar? ( clk.tradeduobler.com ) jag tycker de är både ärligt och vänligt.

Hoppas du inte tar illa upp av detta, jag är en trogen läsare som tycker du verkar vara en ärlig och härlig tjej. Men dessa länkar har jag inte mycket för.

Svar: Hej Sophie.
Jag tar absolut inte illa upp så det är helt okej. Det stämmer däremot inte att jag är sponsrad av Tradedoubler eller att jag får betalt för varje klick mina länkar genererar. Affilate-program fungerar på det sättet att man får en liten procent av eventuella köp som länkarna genererar och det är ingenting som på något sätt är hemligt.

De flesta bloggare som bloggar utöver sin fritid och som lägger ner mycket tid på den har någon form av inkomst och den kan komma från flera olika håll i form av annonser, sponsrade inlägg eller affiliates mm. Jag själv har ett kontrakt med blogg.se vilket innebär att de styr mina fasta annonser eller sponrade inlägg (vilka jag alltid märker ut just för att ni som läsare ska veta detta) men vi har samtidigt en dialog för att det ska vara relevanta inlägg som faktiskt kan ge mervärde för er läsare också, i bland i form av tävlingar tex.

Jag hoppas du känner att du fått svar på dina eventuella funderingar, jag är mån av att blogga helt efter mitt tycke och smak men samtidigt skulle det inte vara hållbart att göra det i den utsträckning jag gör i dag helt utan vinning och jag hoppas det finns förståelse för det.

Mvh Jennifer B, Avenymamma.se
Jennifer Benisty

Johanna - Life by Me

Grymt fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress