Just nu hittar ni mig som gästbloggare på Volvias Barnsäkerhetsblogg. Volvia tillsammans med många av landets förskolar firar varje år en barnsäkerhets dag för att upplysa, pålysa och uppmärksamma det viktiga i att barn sitter bakåtvänt i bilen fram till 4-5år. Jag själv visste om det men har aldrig förstått exakt varför och hur viktigt detta verkligen är för våra barns säkerhet vid en eventuell krock och kanske är ni några med mig?
 
I barnsäkerhetsbloggen finns all möjlig säkerhetsinformation gällande barn och bilåkning och dessutom kommer ni under några månader framöver kunna läsa om mina favoritbilminnen, tips på långtidkörning med småbarn och mycket mer.  Det första inlägget hittar ni här- kika gärna in om ni har lust!
 
Ps. Under mitt inlägg finner ni även en tävling med ett superfint pris på temat säkerhet, tävla kan ni göra fram tills på Onsdag nästa vecka!
 
jag och brorsan på en av alla våra campingsemestrar
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress