Med så många fina dagar i bagaget så kan jag inte annat än att drömma mig i väg till semestern som stundar om några veckor. Har ni börjat planera era ledigheter? Vad ska ni ha för er? Vore superkul att veta.
 
För oss blir det förhoppningsvis mycket trädgårdshäng och det ägnar jag gärna dagarna åt iklädd ovan outfit, allt från Petitbo och Toms.
 
linne och shorts, Petitbo samt Toms canvasskor
 
Ann-Charlotte

Låter superhärligt! Vi ska vara hemma i två veckor och njuta av svensk sommar (håller tummar och tår för att det blir soligt och varmt). Sen bär det av till Kroatien. 200 mil med bil och treåring, wish me luck :):)

Petra

Hos oss blir det nog samma lika, semestern är först i augusti så jag hoppas verkligen att vi får många fina sommardagar före det.

Shortsen är så himla snygga, önskar att jag använde shorts, då hade iallafall jag slagit till på ett par!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress