Det börjar drälla in höstkollektioner, nyheter och premiärer i mailkorgen och jag känner mig lite för inspirerad för att inte ta en liten paus i semestrandet och dela med mig. I morgon klockan 9AM släpper Oii barnkläder höstens första Mini Rodini kollektion till försäljning och vi kan väl låta detta bli starten för en grym modehöst för alla våra små tycker jag!?
 
Mini Rodini har verkligen lyckats skapa en egen stil som är väldigt tydlig genom alla sina kollektioner och denna är inget undantag. Det känns precis som tidigare släpp välkoordinerat, lekfullt med fina print och detaljer. Kanske saknas det något överraskande och utmanande i modebilden men samtidigt kanske det är det som har bidragit till Mini Rodinis uppbyggda kommersialitet genom åren. Armymönstret och pingvinregnbyxorna är mina absoluta must-haves, dina?
 
pics; oii barnkläder
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress