5 juli 2013

LINDEX BABY

MODE KIDDO

 
Ni som följer mig på Insta har redan sett de fina plaggen jag spanade in hos Lindex i går och efter vad jag fick se utöver detta så kan jag dessutom avslöja att detta bara början på en superhärlig höst för alla modeälskande mammor och kottar därute.
 
För mig är det väldigt viktigt med mjuka och bekväma plagg men med de där extra små detaljerna såsom råa sömmar, upprullade sleeves och spännande materialval och då speciellt när det kommer till barnplagg. Unisexa, lekfulla print på ett schysst sätt är dessutom helt i min och pojkarnas smak så därför är jag så glad över att se att även modekedjorna börjar våga gå den vägen. Jag är ganska säker på att ni är med mig eller hur?!
 
ovan plagg finns i butik från och med nu samt hos lindex.com inom kort
 
Petra

Jättefint, hoppas bara att de kan börja göra sånt där i de större storlekarna också, för barn ska se ut som barn inte som små vuxna!

Andrea

Var in på Lindex senast idag och gillar verkligen hur de utvecklats på damsidan. Däremot önskar jag att barnkläder 86+ kunde vara lika fina som bebiskläderna. Mustaschtröjan är fantastisk, hade gärna köpt den om den fanns i storlek 104. Tycker att det börjar bli svårt att hitta fint till lillen i butik, ofta blir det nätshopping, vilket tyvärr också brukar betyda betydligt saftigare pris.

Svar: Hej! Jag förstår vad du menar, men jag kan glädja dig med att det ser fint ut till hösten. Jag kommer uppdatera med nyheter och kollektionssläpp så fort jag får för jag känner mig riktigt glad över detta själv. Mer mode åt småttingarna utan att dra ner på det lekfulla! Ha en fin helg!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress