12 juli 2013

EN DAGENS

OUTFITS

 
Efter ett par dagar i 3G-skugga är vi åter ute på vägarna och innan vårt slutmål så tänkte jag bjuda på en dagens.
 
Innan vi for till Torekov och bästa vänner så tog vi en sen lunch i Malmö, varför då kan man tänka sig jo men Malmö har ändå en liten speciell plats i vårt hjärta eftersom det ryktas om att lillen eventuellt blev till där för en dryga 4 år sedan. Och vad kan inte vara mer speciellt en så? I alla fall värt en nostalgilunch när vägarna bär förbi håller ni inte med?
 
kavaj HM trend, shorts Envi, väska Marc by MJ och skor Nike Free 5.0 (mina nya fina!)
Emelie Petersson

Riktigt snyggt!

KNULLA MIG

SÅ HIMLA snygg OUTFIT usch <3

Rebecca

Superfin blogg du har!

Frida

Fina bilder!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

jasmin

Jätte fint outfit! Älskar jackan :)

Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Älskar frisyren! :)

Emma Klang

Sjukt snygg kavaj! :)

Malin Wederberg

Snyggt!

Fanny Walhed

Snyggt! :)

Sofia

Så snyggt ;-)

moniki.blogg.se

fina bilder!

Agnes Bjurek

Snyggt!

Lisa Hallin

Snyggt ! din frisyr var verkligen jättefin :)
kika gärna in på min blogg :)

KMStyle

snyggt!!

Marlene S.R

fint:)

northernstreetstyle.se

Riktigt snyggt! Kika gärna in hos oss, kram.

Lisa Radojewska

Cool och annorlunda outfit!
jätte fin :)
Kram

fellemunk

fint!

Sabina

Fina bilder! :D <3

Mode & foto, Av: Anna Adam

Älskar att du klär dig elegant och lägger till springskor.

Ebba

Snyggt!

Emma

Jätte fin blogg och fins kläder! :)

∞NORA∞

SNYGGT!

Olivia

Sjukt snygg jacka!

Hellkes

Snyggt!

Jessica Fotar

Fint :)

LINN ★

Sjukt fint!

Wilma Öqivst

gud vilka fina bilder! kolla gärna in min blogg :D

G I N A ~

gillart! :)

Camilla ♥ 130510

Supersnyggt!

frida

snyggt! :)

Annster

Fint :)

Marie Bergman

Tjusigt =)

kerstin

snyggt gillar med Malmö

natalie

superfint! :)

mlie

snyggt!

♡ ELSA ♡

Snyggt! :D
Allt bra?

Fanny Jaensson

Sjukt snygg outfit, vem är det som tar bilderna? :D

Siri

gud så snyggt!

Sofie Selling

stilrent och snyggt ! :)

PRETTY LITTLE LIARS BLOGG

Ni kan gå in på denna PLL bloggen http://prettylittleliarsserie.blogg.se, dem har lagt upp avsnittet 4x06. Dem uppdaterar också väldigt bra!

Kram!<3

theater.blogg.se

Hej!
Kolla gärna in min blogg:D

Apple

kika gärna in på min blogg :)

Starmall

Sjukt snygg kavaj! :)

Hanna Painio

Jättefin blogg!

Othilia Li

Fina bilder!

Tilla

Fina bilder! :)

Evelina

Riktigt snyggt!

Sanya

Hej! jag har precis startat min hälsoblogg och det skulle betyda mycket ifall du tittade in en sväng och kanske lämnade en kommentar! kram! :)

Anna

Älskar den röda! Skitsnyggt.

Nikaia

så snygg blus!

Anonym

Låter ju hur mysigt och underbart som helst :) Kul!

Vad fin du är! Fierce.

Joy malou Schubert

Låter ju hur mysigt och underbart som helst :) Kul!

Vad fin du är! Fierce.

Bohemhoe

älskar outfiten så jäkla snygg!

Thea

Jättesnygga bilder! :D

freja

älskar jackan och frisyren♥

elin sundgren

Jättesnygga outfits!

Liinn ♥

Super fint <3

fellemunk

snyggt!

Anna Matkovic

outfiten ser bekväm och snygg ut

elin

Snyggt!Titta gärna in min blogg som handlar om mig som hårstylist och makeup artist! Kram :)

Petronella Skönqvist

snygga plagg!

Hanna Painio

Jätte snyggt! :)

Cornelia

tummen upp :)

T E A ♛

Va fina bilder! :)

anna

så snyggt!

elin stridh

SNYGGT :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress