9 januari 2013

SPOTTED: THE CAREER BAG

MODE

 
När jag började jobba igen efter lillens nedkomst och mina månader hemma så peppade jag och eventuellt firade mig lite med ett par lite för dyra skor. Denna gång velar jag mellan vad som ska bli min boost denna gång, nytt till fötterna? en väska eller en riktigt fin.. ehh.. stol? Ovan ligger bra till.
 
Psst! Såg just att Asos dessutom erbjuder 10% extra på reapriset just nu. Missa inte!
 
Maria

OMG! Precis min typ av väska! Jag har så jädra svårt för att hitta väskor jag gillar, så det slutar alltid med att jag har alla saker i fickorna istället.. Den här seglar in på önskelistan.

Petra

Jag är också på jakt efter en fin väska. Så självklart röstar jag på det! :)

Helén

När är det dags att gå tillbaka? Jag kan se fram lite emot den dagen i sommar då jag kliver in i jobbvärlden igen efter två barn och tre års föräldraledighet. Lycka till!

Sandra:)

Himla snygg väska:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress