Till Lördagens långklänning bar jag mängder av armband runt handlederna och så denna ear cuff för att rocka till looken något och för att få dressen att kännas mindre "finklädd". Örhänget gillar jag dessutom eftersom jag inte behöver bära det i hålen, har av någon anledning börjat få reaktioner av metaller (även silver och guld konstigt nog) sedan graviditeterna. Någon annan som råkat ut för samma?
 
Saras liv

Ja, jag! Super konstigt! Tänkte inte på att det kanske hade med graviditeterna att göra... Men förut så har jag bara haft örhängen när jag gått ut och nu senaste åren så har jag inte vart ut lika mycket och då har jag fått helt inflammerade hål när jag väl använt örhängen... Så det har ju iofs indirekt med graviditeterna att göra (ja, att jag inte går ut lika ofta alltså och använder örhängen ;-) )

Svar: Men skönt att höra eller ja, inte kul för dig men äh, du fattar. Skönt att höra att jag inte är ensam i alla fall =) hehe
Jennifer Benisty

Dirisen

Men! Jag med! Har ju inte ens tänkt tanken att det är efter mina graviditeter, men såklart att det måste vara så. Har aldrig haft problem innan, nu kan jag inte ens ha nickelfritt.... Bijou är det inte ens snack om. Kliar direkt och örat blir varmt och irriterat. Skumt.

FanaTica

Jag fick ta ut min tungpiercing när jag var gravid för jag kände av smaken av titan!!??

Det är ju liknande kirurgiskt stål och ska vara smakfritt om man säger så...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress